donderdag 12 augustus 2010

Hardlopers zijn doodlopers ?


Alvast vooruitlopend omdat het me écht leuk lijkt om al die dingen te doen alvast een blog aangemaakt. Tja een naam bedenken daar begint het mee ...

Uiteraard is Jans en Janny al vergeven. Wat nu ? Welke naam geef ik mezelf ?
Een aantal collega's denken dat het voor mij een "makkie" zal zijn omdat ik veel met de pc bezig ben. Ok : een aantal dingen zullen voor mij niet nieuw zijn, maar ben er van overtuigd dat ik een hoop zal leren. Dus ook voor mij zal het een ontdekkingsreis zijn. Ontdekkingreis : een mooie naam voor mijn blog :
Jans Ontdekkingreis ! Tevens valt dit mooi te combineren met mijn andere hobby : reizen/vakantie ! Dus hierbij alvast een eerste toegift : een foto van mijn geliefde Dalyanrivier in Turkije.

PS : Ik wilde Ans al vragen of ze voor mij de teksten wilde nakijken voor ik het online ga zetten ( tja, ieder z'n vak hè ? ), maar gelukkig zit er ook een spellingcontrole op !

En nu maar hopen dat hardlopers geen doodlopers zijn ...

5 opmerkingen:

  1. dag JANS,
    wat een mooie , volgens mij turkse, kleuren heeft je blog!
    ik zal niet iedereen constant kunnen blijven volgen, maar veel succes in ieder geval

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes met je blog.
    Ik heb vanmiddag zitten te genieten van je kennis van computers. Ik wens je dan ook heel veel succes.
    En zal je met plezier volgen en van je afkijken.
    Ik vond het leuk om met je samen te mogen werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Had wel gedacht dat je vlot zou zijn, maar zo vlot?!?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er prachtig uit. Ik denk dat ik je maar ga volgen. Veel succes metje blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had het kunnen weten: Dalyan, vakantie, zon, Turkije. Dat is Janny! Graag in je volgende stukje meer over: sauna, zwembad, stoombad, luxe vakanties. Altijd leuk om te lezen.
    Bai the weej: al joggend ik leef nog steeds...

    BeantwoordenVerwijderen