woensdag 13 oktober 2010

Morgen is het zover !

Het is 2 maanden geleden dat ik mijn blog heb aangemaakt en morgen mag ik dan eindelijk echt  mee gaan doen ! Al verschillende reacties van collega's die mij voor gingen gehoord en leuk om te horen dat iedereen fanatiek bezig is. Ook stiekem al hier en daar gekeken op een aantal weblogs. Een aantal keren hoorde ik gemopper dat "thuis" de weblog er mooi uitziet, maar kijk je op de bieb op een pc dan ziet het er lang zo mooi niet uit ... Helaas is dat bij mij ook het geval. Volgens mij komt dit omdat de Explorer op de bieb al lange tijd niet meer ge-updated wordt. De oplossing is : open Firefox en open daar de weblog ! Firefox zit ook op elke biebpc, kijk maar eens onder Start. Ik heb een foto bijgevoegd zoals ik thuis mijn weblog zie.

4 opmerkingen:

  1. Waarom staat er nu nog opties onder mijn naam bij volgers. Moet ik nog iets kiezen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Jans.
    Je blog ziet prachtig uit op mijn laptop.
    Tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk! Ik zie de weblog in volle glorie, maar daar hadden we het al over gehad. Ik ben benieuwd of jij nog nieuwe dingen zult tegenkomen op het web... Vertel daar vooral over! Heel veel plezier de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waarin ik jou helemaal herken, Janny, is je voorpret.
    Have a great yourney!

    BeantwoordenVerwijderen