zaterdag 16 oktober 2010

Ding 4

Ja, ik had  wel gehoord van RSSfeeds, in het verleden zelfs een poging gedaan om dit thuis voor mezelf in te stellen, lukt even niet en daar bleef het dan bij. Tip voor de mensen die ding 4 nog moeten gaan behandelen : het filmpje onder "Achtergrondinformatie" geeft een perfecte, duidelijke uitleg over dit onderwerp. Keurig de feeds toegevoegd die als voorbeeld beschreven staan. Helaas zag ik niets terugkomen in mijn Google reader ... Waar zijn ze gebleven ? Bleek dat ze keurig geplaatst waren in de werkbalk onder de adresbalk Favorieten, daar staat dus ook een tab met Feeds. Toen de betreffende sites gekopieerd naar mijn Google reader. Wat ik me al afvroeg en daar inmiddels nu ook een antwoord op heb : hoe kun je je nu abonneren op een site zoals Marktplaats ? Daar komen toch met de minuut nieuwe berichten op en 80% heeft niet je belangstelling. Maar wat geweldig dat je eerst moet doorklikken naar een subrubriek en dat je je dan ook uiteindelijk alleen berichten binnen krijgt die ook echt je belang hebben ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten