dinsdag 26 oktober 2010

Ding 12

Twitter ... misschien ben ik te bevooroordeeld, maar dit lijkt me dus niks.  Heb een account aangemaakt. En geloof het of niet : na mijn 1ste berichtje had ik al gelijk een Follower ... Geen idee wie het is, ik kan hem/haar wel blocken maar omdat het mijn eerste is laat ik het maar even staan en kunnen jullie het ook gelijk zien.  Daarna ff bezig geweest met de "mooi maak". Daarna deze in mijn weblog gezet, dan kan ik zodra meerdere mensen bij Ding 12 zijn echt beginnen met Twitteren. Dit bericht krijgt dus nog een vervolg met mijn ervaringen/bevindingen. Wat me tot nu toe opvalt is dat Twitter er vaak uitligt, al tig keer opnieuw moeten inloggen. Ik probeer een foto aan mijn profiel te uploaden, en hij blijft maar laden en laden, maar komt uiteindelijk met niets. Morgen maar weer eens proberen.   

1 november : Updeet Heb nu een aantal dagen een Twitteraccount. Ik geloof niet dat het mijn Ding wordt. Ik blijf het account nog wel even houden, gewoon om het nog even aan te zien. Wel wordt duidelijk dat je na een aantal dagen suggesties aan de hand worden gedaan op basis van mensen die jij volgt en de volgers daarvan. Dat kan dan wel weer interessant zijn. Twitter op onze website ? Kan handig zijn met korte, snelle updates. Maar als er dan 2 weken geen updates zijn ziet er als snel "niet bijgehouden" uit.

6 november : Updeet 2 Inmiddels mijn Twitteraccount opgeheven. Dit is echt niet mijn Ding. 

5 opmerkingen:

  1. Hallo Jans,
    Je gaat toch wel erg snel. Je blog ziet er toch wel heel leuk uit. Veel succes met de rest van de opdrachten.

    Modebewuste Anke Witteveen
    Geen familie van de winkelketen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sinds een aantal weken heb ik Twitter herontdekt en ik vind het een mooi item om snel aan het laatste nieuws te komen of je eigen nieuws mee te delen. Veel bibliotheken , de VOB en bibliotheek 2.0 zijn echt interessante twitteraars.Ik was eerst net zo sceptisch als jij maar je moet het leren gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik volg.... en ik ben het eens met Anneke. Wat betreft ons werk zijn er veel interessante 'bibliotheek-tweets'.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Jans, leuk om je blog te lezen. En leuk om te lezen dat jij over twitter net zo denkt als ik in eerste instantie ook deed. Ik twitter nog niet erg fanatiek, maar het is wel leuk om bepaalde mensen en bepaalde sites te volgen. Je bent van veel direct op de hoogte.
    Bij ons is deze cursus inmiddels alweer een tijdje geleden, maar ik heb er toch een hoop van opgestoken. Ik blijf je volgen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben benieuwd of je blijft twitteren of dat het er na een poosje weer af gaat gooien, ik hoorde van Anneke dat je inmiddels al verschillende collega's volgt.

    BeantwoordenVerwijderen