vrijdag 15 oktober 2010

Ding 2

Ja, dit is toch wel erg leuk om te doen ! Een eigen weblog maken naar je eigen idee en smaak ! Een btje oosters, oriëntaal, zon, zee, reizen : dat is wel mijn ding ! Belangrijk vind ik vooral het onderdeel "mooi maken". En ik wil altijd graag iets wat een ander niet heeft, het moet bij mij passen. Moet eerlijk zeggen dat ik positief verrast ben over de mogelijkheden die zo'n gratis blog biedt. Eigenwijs als ik ben, gelijk doorgeschoven naar de afdeling "geavanceerd" van het ontwerpen. Als ik dit verander, wat gebeurt er dan ? Juist omdat je zoveel mogelijkheden hebt is het toch wel ff puzzelen om door te krijgen wat alles inhoudt. Op de weg naar het vormgeven van mijn blog kwam ik dingen tegen die me nu nog niks zeggen, maar ik ga er vanuit dat deze mogelijkheden in de loop van de tijd wel terugkomen.


Mijn ervaringen met Web 2.0 zijn niet groot. Ja, ik hou de website van de bieb bij, ik plaats foto's op een online fotoalbum maar je zult mij niet vinden bij Hyves, Facebook en ik Twitter ook niet. Ik kom wel regelmatig op dit soort sites, maar dan is het eigenlijk alleen maar kijken/lezen, maar niet zelf plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten