zaterdag 16 oktober 2010

Ding 5

De oefening met RSS feeds is gedaan, ik weet nu dus hoe het werkt en nu het leukste deel : zoeken naar sites die RSS aanbieden. Search 4 RSS werkt niet maar met Google Blogsearch kwam ik een heel eind ! Te ver ! Veel te ver ! Och jee, wat is dit verslavend ! Mocht ik de komende tijd te laat op het werk komen, dan komt dit door deze cursus ! De info en reisinfo over mijn geliefde landen blijven binnenkomen. Help, dit kan ik niet bijhouden !!! Nu net nog even gecheckt : binnen een kwartier heb ik alweer 104 nieuwe berichten. Wat geweldig dit ! De mappenstructuur werkt heel snel en simpel. Een "egofeed" leverde bij mij niets op. Ik sta immers niet zoals ik al eerder schreef bij Hyves e.d. en als ik ergens een bericht achterlaat is dat eigenlijk altijd onder een nickname. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten