vrijdag 29 oktober 2010

Jans Ontdekt My Journey

Naar de site van Ozark Henry
Grappig hoe Dingen soms kunnen lopen ... Zit ik van de week DWDD te kijken ( ja, soms kijk ik ook nog naar een ander scherm dan het beeldscherm van de pc ) en hoor ik Ozark Henry ( Belg ) daar in de studio optreden. Never heard of it, maar hij schijnt al jaren bezig te zijn. Klonk goed en ik dacht, die moet ik eens gaan googlen. Vergeten, want ik was weer met andere Dingen bezig. Gister een paar Twitterpagina's op volgen gezet, waaronder DWDD en daar kom ik zijn naam weer tegen. Toen toch maar eens gezocht naar hem. Kouwe rillingen ! Wat een prachtige muziek ! Coldplay, U2, daar doet het me aan denken. Wat een strot heeft die gast ! Hieronder een stukje van zijn nieuwste cd "Hvelreki" met de titel "My Journey". Titel past geweldig bij mijn weblog toch ?  De geluidsknop van je boxen wel ff goed naar rechts draaien !
 

3 opmerkingen:

  1. Tijd om naar DWDD te kijken? Dus al lekker op dreef met de voorbereidingen voor je partijtje?! Have a nice party!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Janny, dank voor deze tip.
    Heb 't gemist bij DWDD.
    Ben nu net thuis van mijn dansavond en superontvankelijk voor goede muziek.
    Ik wens jou en Ron een heel geslaagd en leuk feest toe a.s. zondag. Geniet ervan!!

    p.s muziek van Coldplay, Snow Patrol e.d. (en deze muziek van jouw log ook w.s.) werken in op de Alpha-golven in je hersenen en kun je ook prima gebruiken als slaappil. Hoorde ik vandaag bij Editie.nl ....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad heel U2-achtig, mooi.
    Lees hierboven dat je vandaag groot feest hebt, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen