dinsdag 19 oktober 2010

Ding 8

Alle pagina's die genoemd worden in dit onderdeel heb ik bekeken en een behoorlijk aantal generatoren uitgeprobeerd.  Zitten erg leuke dingen bij ! Tot ik op een plek kwam en dacht : dit wordt hem ! Deze ga ik gebruiken ! In 1 woord : ge-wel-dig !!! Een fotoalbum van wereldklasse vind ik ! Ik kon gelukkig foto's uploaden van mijn harde schijf en hoefde ze dus niet eerst naar Flickr te zetten. Deze ga ik zeer zeker vaker gebruiken. Toen ik alles had opgevoerd/ingevuld en de code kreeg, kreeg ik het niet goed weer in mijn weblog. Bleek dat er nog een stukje code miste, dan is het fijn dat ik toch wat HTML kennis heb en gelukkig het lukte ! Deze gratis generator komt van Tripadvisor, een site waar ik sowieso wel eens kom : je moet het zien als een internationale Zoover.

Dames met gepaste trots laat ik mijn album zien. Het zijn foto's uit jawel, mijn geliefde Dalyan. Binnenkort vertel ik waarom wij ons hart verpand hebben aan dit plekje.

PS : wel ff je geluidsboxjes aanzetten !      

8 opmerkingen:

  1. ... in één woord GEWELDIG. Ik ben ook gelijk aan de slag gegaan en heb nu m'n eigen (oefen)filmpje!
    Bedankt voor deze goede tip. Het is eigenlijk helemaal niet zoveel werk.
    Nu ga ik echt wat anders doen, maar dit weekend ga ik een leuk filmpje maken over ons verblijf in Brussel eerder dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Af en toe neem ik ook eens een kijkje bij collega's. Op deze manier leer je sommige collega's ook op een andere manier kennen. Wist niet dat jij zoveel reist.
    Dit blog is erg leuk om te lezen en vooral te kijken. Ben ook altijd in voor tips en ik noteer je Tripadvisor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk gedaan. Ik heb er echt van genoten. Het is ook erg leuk om te zien wat er allemaal mogelijk is. Petje af. Vandaag heb ik een huis op Texel geboekt (last minute) en misschien onder invloed van jouw blog of toch het slechte weer, een huis met sauna, bubbelbad en zonnebank. Dus kom ik na een weekje gebruind en relaxed terug... dan weet je waar het van komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag nu net je link aan de zijkant: ben jij al donor? Nederland heeft meer donoren nodig. Héél goed.
    En je kunt je ook nog direct registreren ook. Het is dat ik al donor ben (met een zoon die op zijn zesde een niertransplantatie gehad heeft) kan dat ook onmogelijk anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank voor het compliment.
    Leuk dat je naar Texel gaat ! En vooral in deze periode als het een dag slecht weer is kun je je in zo'n huis prima vermaken. Lekker relaxen.

    Wat betreft donorregistratie : ik vind dat iedereen daar over na moet denken. Blijft een eigen keus van iedereen of ze dit wel of niet willen, maar het is wel jammer dat er mensen zijn die zich eigenlijk wel willen registreren, maar op de een-of-andere manier er niet toe komen om dit daadwerkelijk te doen.

    Wat moet dat heftig zijn geweest met je zoon op zo'n jonge leeftijd !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat donorregistratie een eigen keus is, ben ik met je eens, maar toen ik in België woonde hadden ze daar het systeem, je bent donor tenzij je aangeeft dat je dat niet wil. Hierdoor denken mensen er toch nog bewuster over na en je moet moeite doen om je af te melden. Hoe vaak hoor je in Nederland niet: "ja ik zou me eigenlijk moeten aanmelden".
    Wat het laatste betreft: inderdaad het was erg heftig, de eerste zes jaren tot de transplantatie en vooral de periode dat we mijn zoon via buikvliesspoeling dialiseerden.
    Zo nu ga ik lekker vakantie vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb jij het er prachtig uit zien op je blog,ook bij jou zal er wel veel tijd in gaa.n zitten. Je hebt een mooi album gemaakt ,ik denk dat we van jou een boel tips kunnen verwachten die ik zeker ga proberen.
    fijn weekend dame.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zat een typefout in m'n vorige reactie, en aanpassen ging niet, dus maar weghalen dan.
    Maar wat ik wilde melden:
    Fantastisch gedaan dat filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen