zondag 17 oktober 2010

Ding 7

Vanaf half 8 vanmorgen ben ik nu al bezig ... Ron vindt dat 23 dingen uit minstens 27 dingen moet bestaan. Om de 5 of 6 dingen moet er dan een extra ding komen en dan heet dan : "Besteed tijd aan je lief". Wat ding 7 betreft, dit had voor mij niet echt veel nieuws te melden.  Uiteraard zaten er voor mij een hoop sites bij die ik niet ken, maar het bestaan van dit soort sites is mij bekend. Via nieuwsbrieven waar ik op geabonneerd ben zitten vaak links naar dit soort websites. Blijft verbazingwekkend hoe dit toch allemaal werkt en dat al die diensten gratis zijn. Heb er ook wel eens wat van gebruikt voor de website. Persoonlijk werk ik liever met sites waar scripts op staan ( die uiteindelijk hetzelfde effect hebben ) maar dan heb ik wat meer mogelijkheden om aanpassingen te doen om het meer naar mijn eigen smaak in te richten. Wel ontzettend leuk !

Heb een account aangemaakt bij Flickr, foto's ge-upload, in een set gezet en dan uit 1 van de vele aanbieders een fotoalbum gekozen. Jammer vind ik dan wel dat je in dit geval eerst foto's moet uploaden naar Flickr en pas dan aan de  slag kunt met het fotoalbum. Heb de foto's gewoon hier op de pc staan, dus waarom kan ik dan niet gelijk deze vanaf de pc uploaden ? Er zijn tig programma's waarbij dit wel kan. Maar omdat ik me wil houden aan Ding 7 : "Flickr verder ontdekken", heb ik het keurig via Flickr gedaan. Het resultaat kun je zien in het blog hierboven.

2 opmerkingen:

  1. Hi die Janny,
    Bedankt voor je reactie.
    Inderdaad niet te veel kijken naar wat collega's doen, ik krijg het er benauwd van.
    Mag de pret niet drukken, op mijn manier kom ik er ook wel.
    Trouwens je hebt een prachtig log. Helemaal jij.
    groeten Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lees net mijn reactie hierboven.
    heb een B vergeten, sorry.
    trouwens je bent nu al zover, dat je wel tijd aan je lief kan gaan besteden.
    gr. Margriet

    BeantwoordenVerwijderen