woensdag 3 november 2010

Ding 13

Google Docs : Hoe makkelijk kan het zijn ? Wat een geweldige uitvinDing. Snap gewoon niet  dat we hier niet jaren eerder mee zijn gaan werken. De onbekendheid natuurlijk ... Voor vele doelen bruikbaar op ons werk. Groepsbezoeken inroosteren, gezamenlijke projecten, Ans en ik samen over de inhoud van de website, noem het maar op. Het werkt ook zo makkelijk !
Klik voor een vergroting van het enqueteformulier
Ik heb een enquête gemaakt ( zo makkelijk en snel te maken ), deze doorgestuurd naar 3 personen en het resultaat krijg ik als het goed is keurig terug in een spreadsheet. Heb er wel voor gekozen voor maar een paar vragen omdat ik besef dat we allemaal uitnodigingen zullen krijgen en als die allemaal uitgebreid zijn, zijn we daar onnodig lang mee bezig. Als onderwerp heb ik gekozen ( hoe kan het ook anders ;-) ) wat is je favoriete vakantieplek en waarom ? Als laatste vraag had ik bedacht : "Waar moeten we volgens jou NIET op vakantie gaan en waarom niet ?"  Google Docs : een geweldige Ontdekking ! 

Dit bericht krijgt een aanvulling zodra  de reacties van de collega's binnen zijn. 


10 november : updeet Helaas maar 1 reactie ontvangen. Maar tis wel duidelijk dat het werkt ! Zoals verwacht ( hoe fantastisch ! ) alles keurig in een spreadsheet binnen. Ben toch wel wat gewend op dit gebied, maar hier was ik zelfs even stil van ! Ding 13 houden we erin ! 

4 opmerkingen:

  1. Je enthousiasme werkt aanstekelijk.
    Leuke vragen trouwens ....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn hoop is dat als iedereen deze cursus heeft gevolgd, de uitdaging wordt aangegaan om de goede ideeën toegepast zullen worden! Er zijn zoveel DINGEN die op een goede manier gebruikt kunnen worden en het werk zoveel makkelijker zouden kunnen maken.
    Je moet wel 23dingen volgen... en zeker met elkaar de ervaringen delen. Heel belangrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga jouw enquête hier beantwoorden.Favoriete plekken te over, met hoofdvoorwaarde de zon!Ik vind heel veel leuk: Spanje, Italie, USA, de steden en natuur in die landen. Ik wil nog een keer naar Lissabon, Stockholm, Helsinki, Bilbao,Canada, Zuid-Amerika etc.
    Waar ik echt niet heen wil: Benidorm(hoef jou niet te vertellen waarom), de oostblok (naargeestig) en het (midden)Oosten (heb ik niets mee.) Ik ga liever naar the West.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je reactie.
    Je hoort nog wel hoe de vakantie is verlopen
    Ik ga eerst maar genieten!!
    Wat heb jij een ontzettend mooie weblog.

    BeantwoordenVerwijderen