maandag 29 november 2010

Jans moet krabben !

Na het ontbijt vanmorgen besefte ik dat ik boodschappen moest doen. Eerst nog een bakje koffie. En ook nog maar even de pc aangezet om te kijken of ik nog nieuwe berichtjes op mijn weblog heb ( blijft altijd leuk om te kijken ! ) en ja, er waren nieuwe berichtjes, leuk ! Dan ook nog maar nu.nl bekeken en wat ik al vreesde werd bevestigd : het vriest en ik moet dus de auto krabben. Had nog even een ijdele hoop dat we ook op dit gebied in de polder achterlopen en mijn hoofd om de hoek van de deur gestoken. Maar helaas : ik moet echt krabben !

Dus de winterjas aangetrokken, dikke handschoenen aan, het thuisfront gewaarschuwd dat als ik binnen een uur niet terug ben, er hulptroepen ingeschakeld moet worden. Ik krijg dan visioenen dat er dan zo'n grote Sint-Bernard met een vaatje whiskey om z'n nek mijn leven komt redden. Toen ik uiteindelijk alle moed bij elkaar had geraapt en buiten stond om de auto te krabben, dacht ik opeens aan een reclamefilmpje die ik ooit een keer heb gezien op You Tube. Hij is zo leuk, dat ik hem jullie niet wil onthouden :
 

6 opmerkingen:

  1. Inderdaad, leuk filmpje!
    Soms prijs ik me gelukkig dat ik scootmobiel rijd. Daar zitten gelukkig geen ruiten op...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Volgens mij had ik vanavond ook zoveel sneeuw op mijn auto. Wat een gedoe...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk!
    En zo herkenbaar ....
    We hebben vorige winter geloof ik iets te lang en teveel sneeuw gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ...wij zijn meer van de zomer denk ik... Maar ja, als het overal altijd maar zomer zou zijn dan hadden we dit filmpje niet gehad. Always look at the bright side of life!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tis weer koffietijd. Tijd voor Jans ontdekkingsreis. Het wordt nu bijna jouw dagelijkse column. Als je er morgen niet 1 hebt gemaakt zal het afkicken voor me worden (moet niet hoor, het mag). Het filmpje is inderdaad leuk. Ik had 'm wel al eerder gezien. Mijn man en zonen kijken geregeld naar YouTube en als er dan 1 voorbij komt waar ze vreselijk om moeten lachen vraag ik altijd "kan die ff in de herhaling" en dan kijk ik ook nog even. Je visioen van de grote Sint Bernard maakt het verhaaltje nog leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen, Ik was van morgen om 6 uur op pad om mijn neefje naar het werk te brengen, heeft gister de auto van mijn zus aan gord gereden.Bij de aldi een doek 3 euro op je raam en gaan met die banaan, niks krabben.Op het moment dat jullie met dit weer daar achterlopen verhuis ik naar de polder

    BeantwoordenVerwijderen