woensdag 10 november 2010

Ding 20

Onder de geluiden van o.a. U2 en Keane zit ik dit stukje te tikken. Leuk, leuk, leuk ! Wat een ontspanning na het toch wel saaie werk van boeken in een boekenkast bij LibraryThing zetten. Geen idee of het aan mij lag, maar ik werd helemaal afgeleid en ik zag door de hoeveelheid info op de site van Last.fm gewoon niet waar ik moest zijn. Wat een rust toen ik bij Grooveshark kwam ! Heerlijk rustig opgebouwd en het voelt intuïtief aan. De login van Blip.fm werkt niet.  Spotify kan interessant worden, gezien deze discussie.

Wat prachtig zoals de Vlaamse catalogus is opgebouwd ! Waarom hebben wij dit niet ? Viel me overigens ook op dat daar bladmuziek ook naar boven komt ! Ik gekeken in onze nieuwe Aquabrowser en tot mijn grote blijdschap kunnen we ze daar vinden ! Werkt op groepsnaam maar ook op instrument ! 

Wat kan de bibliotheek hiermee ? Zijn wij te kleinschalig voor Muziekstroom van het CDR ? We zouden dan wel hier-en-daar weer wat  moeten gaan herinrichten ... Maar tzou toch eigenlijk wel mooi zijn als we zo ver kwamen !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten